Επιστροφή στη GoodDeals.gr

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ


Τι θα πρέπει να κάνω αν κάποιο προϊόν φθάσει σπασμένο ή χαλασμένο;

Τα προϊόντα που υποστηρίζει και προωθεί το winesdeli.gr έχουν προσεκτικά επιλεγεί από ειδικούς και με γνώμονα την παρεχόμενη ποιότητα του παραγωγού ή προμηθευτή μας. Όλα τα προϊόντα αποθηκεύονται σε κλιματιζόμενους χώρους που τηρούν αυστηρά τις προδιαγραφές αποθήκευσης και συντήρησης του κάθε προϊόντος.

Παρά τις συνεχείς προσπάθειες ώστε τα προϊόντα που προωθούμε στους πελάτες μας να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες ένα προϊόν μπορεί να είναι χαλασμένο χωρίς τις περισσότερες φορές με δική μας ευθύνη.

Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων τα οποία είναι χαλασμένα, χωρίς κανένα περιορισμό, εφ' όσον το πρόβλημα διαπιστωθεί από εσάς και μας πληροφορήσετε σχετικά το αργότερο μετά επτά ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος.

Παρακαλούμε τους πελάτες μας να μας ενημερώνουν σχετικά μέσω της ιστοσελίδας στο email επιλέγοντας σα θέμα επικοινωνίας "πρόβλημα σε προϊόν " αναγράφοντας το ακριβές πρόβλημα και επισυνάπτοντας σχετική φωτογραφία.

Αρμόδιος συνεργάτης θα επικοινωνήσει με τον πελάτη σχετικά, ο δε πελάτης ενημερώνεται για την αποδοχή της επιστροφής τηλεφωνικά ή μέσω email.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων για λόγους που οφείλονται σε υπαιτιότητα/αμέλεια του πελάτη/χρήστη, ο τελευταίος επιβαρύνεται με τα νέα επιπρόσθετα έξοδα αποστολής των προϊόντων.

Ο χρήστης/πελάτης οφείλει να δηλώσει κατά την παραλαβή των προϊόντων και ειδικότερα στο δελτίο παράδοσης ενυπόγραφα τυχόν υφιστάμενη ανωμαλία (π.χ. ελαττώματα, διαπίστωση ότι του παραδόθηκε προϊόν διαφορετικό από αυτό της παραγγελίας του).

Στην αναγραφή του προβλήματος παρακαλούμε να δηλώνετε και εάν επιθυμείτε την επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σας ή την αντικατάσταση του χαλασμένου προϊόντος. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το χαλασμένο προϊόν, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να ενημερώσουμε σχετικά τον προμηθευτή μας. Η επιστροφή γίνεται αδαπάνως για τον πελάτη, η δε επιστροφή των χρημάτων ή η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μετά την παραλαβή του χαλασμένου προϊόντος

Παράγγειλα κάποια προϊόντα από λάθος. Μπορώ να τα επιστρέψω αφού τα έχω παραλάβει;

Δεχόμαστε την ακύρωση μιας παραγγελίας αδαπάνως για τον πελάτη εφόσον η παραγγελία ακυρωθεί πριν από την αποστολή της.

Σε περίπτωση ακύρωσης, αφού έχει παραδοθεί η παραγγελία, ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει πίσω το προϊόν / προϊόντα με δική του χρέωση και στην ίδια κατάσταση που το παρέλαβε.

Πως θα μου επιστραφούν τα χρήματα που έδωσα στην περίπτωση ακύρωσης μιας παραγγελίας μου, ή επιστροφής προϊόντων;

Οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων προς τον πελάτη για οποιονδήποτε λόγο γίνεται μόνον με πίστωση του λογαριασμού του πελάτη από τον οποίο έγινε η ανάληψη των χρημάτων, ή με πίστωση της κάρτας του μέσω της οποίας έγινε η αρχική είσπραξη, ή με απόδοση μετρητών αν έχει πραγματοποιηθεί η αγορά κατ’ αυτόν τον τρόπο.

Σε περίπτωση που η αρχική είσπραξη έγινε με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται σε λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης με email του προς το winesdeli.gr . Το winesdeli.gr θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η πίστωση του λογαριασμού του πελάτη με το προς επιστροφή ποσόν να γίνει το ταχύτερο δυνατόν, αλλά λόγω των τραπεζικών εργασιών που λαμβάνουν χώρα, τούτο δεν είναι εφικτό να επιτευχθεί πριν από την παρέλευση 4 εργάσιμων ημερών από την οριστικοποίηση του προς επιστροφή ποσού.

Πως θα ξέρω αν η παραγγελία μου έχει δοθεί;

Μόλις η παραγγελία σας δοθεί, θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email που θα σας ενημερώνει για τα είδη που παραγγείλατε, τις τιμές τους και το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας, και θα επιβεβαιώνει τις πληροφορίες που εσείς καταχωρήσατε κατά την παραγγελία, δηλαδή την διεύθυνση αποστολής καθώς και τις πληροφορίες χρέωσης (τιμολόγιο ή απόδειξη, στοιχεία χρέωσης κλπ). Μόλις η παραγγελία σας προωθηθεί για παράδοση, θα λάβετε email που θα σας πληροφορεί σχετικά.

 

Ποιό είναι το κόστος των μεταφορικών?

Tο κόστος μεταφοράς καθορίζεται από το βάρος, δηλαδή την ποσότητα και το είδος των προϊόντων όπως και από τη διεύθυνση παράδοσης.

Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, ενημερώνεστε από το σύστημα σχετικά με το κόστος της κάθε επιλογής.

Το κόστος μεταφορικών είναι μηδενικό όταν τα προϊόντα παραλαμβάνονται από τα παρακάτω καταστήματα.

- Κατάστημα Gooddeals Kiosk - Νικ. Φωκά 24 κέντρο Θεσσαλονίκης

Δευτέρα – Παρασκευή 10:00 - 18:00

ΤΗΛ:2310 263180

- Gooddeals -17ο χλμ Θεσσαλονίκης – Μουδανιών

Δευτέρα – Παρασκευή 09:00- 17:00

ΤΗΛ: 2310 263180

Τι γίνεται σε περίπτωση που η εταιρία κάνει λάθος στην παραγγελία (π.χ. λείπει κάτι από την παραγγελία, λάθος φιάλη, κλπ)?

Κάθε παραγγελία συνοδεύεται από τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής πώλησης ή στην περίπτωση δώρου από δελτίο αποστολής στο οποίο δε φαίνονται ο τιμές, εμφανίζονται όμως αναλυτικά τα είδη και οι ποσότητες.

Παρακαλείστε να κάνετε έναν γρήγορο έλεγχο κατά την παραλαβή ότι τα είδη και οι ποσότητες είναι εντάξει. Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, θα πρέπει να σημειωθεί στο δελτίο παραλαβής από το μεταφορέα κι εκείνος θα ενημερώσει σχετικά ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα χωρίς επιβάρυνση σας. Αν επιθυμείτε βέβαια, μπορείτε κι εσείς να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 3 ημερών και θα κάνουμε το καλύτερο για την εξυπηρέτησή σας.

 

Έχω δικαίωμα υπαναχώρησης?

Φυσικά και έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης. Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε ή να αλλάξετε μια παραγγελία που:

- δεν έχει αποσταλεί ακόμα, μας ειδοποιείτε άμεσα τηλεφωνικώς ώστε να τη διορθώσουμε ή να την ακυρώσουμε κατευθείαν.

- έχει αποσταλεί, αλλά δεν την έχετε λάβει, μας ειδοποιείτε άμεσα τηλεφωνικώς για την ακύρωσή της. Στην περίπτωση αυτή από το ποσό της επιστροφής αφαιρείτε το κόστος μεταφοράς.

- έχει παραληφθεί, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς μέσα σε 3 μέρες από την παράδοση ώστε να κανονίσουμε την επιστροφή των προϊόντων με δικά σας έξοδα. Στην περίπτωση αυτή από το ποσό της επιστροφής αφαιρείτε το κόστος μεταφοράς.

 

Copyright 2019 © GoodDeals Wines | Κατασκευή Ιστοσελίδων - Istopolis Group